Volná místa
Naše firma není žádným nováčkem v oboru. Potkává se nás tu přes šedesát, z toho pětina pracuje v DASu více než 30 let. Máme za sebou přes 4000 zakázek a mnoho klientů s námi spolupracuje dlouhodobě. Díky tomu můžeme zaměstnancům zajistit stabilní příjem a smysluplnou práci, se kterou se mnoho našich kolegů loučí až v důchodu.
V současné době hledáme "samostatnou hlavní účetní" a "obchodníka s technickým přesahem".
Samostatná hlavní účetní
Do svého týmu hledáme kolegu / kolegyni, která bude mít pod palcem kompletní účetnictví a bude partnerem vedení. Hledáme osobnost, nejen pozici. Umíte si poradit v každé situaci a zachovat klid i ve špičce? Potřebujeme, aby věci šlapaly tak, jak mají. Pokud to máte stejně, hledáme právě vás.
Práce je na plný úvazek.
Jak si vás představujeme?
- máte praxi v oblasti vedení celého účetnictví vč. DPH a intrastatu
- umíte si udělat pořádek v číslech i lidech (umíte říct „ne“ nekorektnímu postupu)
- hravě si poradíte s podvojným účetnictvím
- jste samostatný a systémový člověk, který se řídí heslem „třikrát měř a jednou řež“
- v xls a doc jste jako doma a nedělají vám problémy rychlé tabulky a grafy
- ovládáte účetní a daňové předpisy a umíte je uplatnit v praxi
- máte zkušenosti s účetními software, ideálně K2
Co bude vaším úkolem?
- evidence a účtování přijatých daňových, podkladních a interních dokladů
- vystavování vydaných faktur
- evidence nedokončené a odvedené výroby
- kontrola vnitropodnikového účtování nákladů na zakázky
- evidence majetku, zpracovávání odpisů majetku
- ekonomické rozbory realizovaných zakázek
- zpracovávat daňová přiznání (DPPO, silniční daň atd.)
- zpracovávat DPH, kontrolní hlášení a intrastat
- měsíční a roční závěrky, inventarizace, časové rozlišování, rezervy
- komunikace s úřady a auditorem/daňovým poradcem
- příprava reportů a ostatních činnosti dle pokynů vedení
Obchodník s technickým přesahem
Do svého týmu hledáme kolegu, který je strojař/technik tělem i duší, rád přijímá nové výzvy a nebojí se komunikace. Máte obchodního ducha a organizační schopnosti? Hledáme právě vás.
Práce je na plný úvazek.
Jak si vás představujeme?
- máte technické myšlení a schopnost orientovat se v technické dokumentaci (zkušenosti s dopravní a manipulační technikou jsou výhodou)
- máte komunikační dovednosti a vyjednávací schopnosti
- nechybí vám vnitřní motivace a disciplína a zároveň respekt k vnitrřním procesům
- nevadí vám administrativa a excelové tabulky jsou pro vás hračka
- zvládnete s našimi zákazníky komunikovat v AJ / NJ
- řízení auta se nebojíte, protože my upřednostňujeme osobní kontakt se zákazníky
- rychle vše vyřešíte, u práce přemýšlíte a když vám věci nedávají smysl, zjistíte proč
Co bude vaším úkolem?
- aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a péče o stávající zákazníky
- zjišťování potřeb zákazníků, vedení obchodního jednání, příprava a prezentace nabídky
- smluvní zajištění zakázek a jejich předání zákazníkovi
- práce v CRM, pravidelný reporting
- marketing
- administrativa
Co vám u nás bude dělat radost?
- jsme malá česká firma, kde se každý zná s každým, pracujeme proto v přátelském duchu
- nabízíme flexibilní pracovní dobu, v kanceláři byste měl být v době 7:00 – 13:00, zbytek pracovní doby si můžete naplánovat sám
- přispějeme vám na životní pojištění a na obědy, které nám dováží místní restaurace
- získáte benefit kartu a mobilní telefon
- motivační bonus dle skutečně dosažených výsledků
- nabízíme kávu, co opravdu probudí, a občas i něco dobrého k ní
- po prvním roce u nás získáte 5 týdnů zasloužené dovolené a 2 dny zdravotního volna navíc
- naše kanceláře jsou v krásné historické budově ve Frýdku-Místku blízko vlakového nádraží
- získáte benefit kartu a mobilní telefon
- budete mít dobrý pocit z toho, že naše práce má smysl a budoucnost, a to není málo
Ano, rádi o vás uslyšíme! Napište nám.