Volná místa

Naše firma není žádným nováčkem v oboru. Potkává se nás tu přes šedesát, z toho pětina pracuje v DASu více než 30 let. Máme za sebou přes 4000 zakázek a mnoho klientů s námi spolupracuje dlouhodobě. Díky tomu můžeme zaměstnancům zajistit stabilní příjem a smysluplnou práci, se kterou se mnoho našich kolegů loučí až v důchodu.


V současné době hledáme "samostatnou hlavní účetní" a "obchodníka s technickým přesahem".

Samostatná hlavní účetní

Do svého týmu hledáme kolegu / kolegyni, která bude mít pod palcem kompletní účetnictví a bude partnerem vedení. Hledáme osobnost, nejen pozici. Umíte si poradit v každé situaci a zachovat klid i ve špičce? Potřebujeme, aby věci šlapaly tak, jak mají. Pokud to máte stejně, hledáme právě vás.

Práce je na plný úvazek.

Jak si vás představujeme?

  • máte praxi v oblasti vedení celého účetnictví vč. DPH a intrastatu
  • umíte si udělat pořádek v číslech i lidech (umíte říct „ne“ nekorektnímu postupu)
  • hravě si poradíte s podvojným účetnictvím
  • jste samostatný a systémový člověk, který se řídí heslem „třikrát měř a jednou řež“
  • v xls a doc jste jako doma a nedělají vám problémy rychlé tabulky a grafy
  • ovládáte účetní a daňové předpisy a umíte je uplatnit v praxi
  • máte zkušenosti s účetními software, ideálně K2

Co bude vaším úkolem?

  • evidence a účtování přijatých daňových, podkladních a interních dokladů
  • vystavování vydaných faktur
  • evidence nedokončené a odvedené výroby
  • kontrola vnitropodnikového účtování nákladů na zakázky
  • evidence majetku, zpracovávání odpisů majetku
  • ekonomické rozbory realizovaných zakázek
  • zpracovávat daňová přiznání (DPPO, silniční daň atd.)
  • zpracovávat DPH, kontrolní hlášení a intrastat
  • měsíční a roční závěrky, inventarizace, časové rozlišování, rezervy
  • komunikace s úřady a auditorem/daňovým poradcem
  • příprava reportů a ostatních činnosti dle pokynů vedení

Obchodník s technickým přesahem

Do svého týmu hledáme kolegu, který je strojař/technik tělem i duší, rád přijímá nové výzvy a nebojí se komunikace. Máte obchodního ducha a organizační schopnosti? Hledáme právě vás.

Práce je na plný úvazek.

Jak si vás představujeme?

  • máte technické myšlení a schopnost orientovat se v technické dokumentaci (zkušenosti s dopravní a manipulační technikou jsou výhodou)
  • máte komunikační dovednosti a vyjednávací schopnosti
  • nechybí vám vnitřní motivace a disciplína a zároveň respekt k vnitrřním procesům
  • nevadí vám administrativa a excelové tabulky jsou pro vás hračka
  • zvládnete s našimi zákazníky komunikovat v AJ / NJ
  • řízení auta se nebojíte, protože my upřednostňujeme osobní kontakt se zákazníky
  • rychle vše vyřešíte, u práce přemýšlíte a když vám věci nedávají smysl, zjistíte proč

Co bude vaším úkolem?

  • aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a péče o stávající zákazníky
  • zjišťování potřeb zákazníků, vedení obchodního jednání, příprava a prezentace nabídky
  • smluvní zajištění zakázek a jejich předání zákazníkovi
  • práce v CRM, pravidelný reporting
  • marketing
  • administrativa

Co vám u nás bude dělat radost?

  • jsme malá česká firma, kde se každý zná s každým, pracujeme proto v přátelském duchu
  • nabízíme flexibilní pracovní dobu, v kanceláři byste měl být v době 7:00 – 13:00, zbytek pracovní doby si můžete naplánovat sám
  • přispějeme vám na životní pojištění a na obědy, které nám dováží místní restaurace
  • získáte benefit kartu a mobilní telefon
  • motivační bonus dle skutečně dosažených výsledků
  • nabízíme kávu, co opravdu probudí, a občas i něco dobrého k ní
  • po prvním roce u nás získáte 5 týdnů zasloužené dovolené a 2 dny zdravotního volna navíc
  • naše kanceláře jsou v krásné historické budově ve Frýdku-Místku blízko vlakového nádraží
  • získáte benefit kartu a mobilní telefon
  • budete mít dobrý pocit z toho, že naše práce má smysl a budoucnost, a to není málo

Ano, rádi o vás uslyšíme! Napište nám.